Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2018 22:16 - Какво следва да бъде правилното ни отношение към Жените ?
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 10419 Коментари: 30 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Към Жените и към женските…


Преди часове/дни получих на ЛС следното мило и галещо ухото и егото съобщение:

дядо борне

на баба си..ще говориш така,чу ли дрт мухъл

ако,пак си позволиш..злобни коменти..

още чукове ще има..кукуригалник изветрял..

а сега ...циба..

и млък, куче злобно гладно..

Изпратено: 06.11 21:13 От: troina

 

И още едно:

мухъл..

Изпратено: 07.11 08:37 От: troina

 

И още едно:

злобата и безсилието те правят още по жалък, деде

защото си въртя бедрата,и се усмихвам

и вземам 5 п колкото теб..факт..

с голямата мръсна уста.и грозни пошли картинки на дрт педал може да ми дишаш праха..

толкова си прозрачен и низък..с тези песнички на малки курвета..

Боже, мой!!

съжалявам, всеки, каквото е заслужил!

Изпратено: 07.11 08:41 От: troina

---

Не съм привикнал още към този оригинален начин на флирт и не мога да схвана навита ли ми толкова много въпросната женска ? Вероятно разтрояването /или раздесеторяването ?/ на личността е в толкова напреднал стадий, че аз - специалиста- не успявам да диагностицирам дисоциативно  ли е разстройството на идентичността- хистрионно, шизоидно, диссоциално, параноидно или проста diarrhoea ? На какво ли се дължи - наследственост или  мозъчни увреждания ? Но май че е полиполярно афективното разстройство, ако е точно това  ?


Във всеки случай обаче аз съм от класическата школа и съм свикнал на открити коректни отношения с Жените. Ето как се отнася към мен моята приятелка Натали , към  която няколко пъти вече отправям молби да бъде по-дискретна, но тя си е истинска ЖЕНА, откъдето и да я погледнеш ! И ми се възхищава до степен да създава песни за моята скромна личност ! Ами ето една песен, която написа и посвети на мен - ето част от текста :


“О боже, какой мужчина!

Я хочу от тебя сына !

И я хочу от тебя дочку !

И точка, и точка.

Не хватит всех на свете нежных слов!

Чтобы описать мою любовь.

Ты волшебный, ты с другой планеты,

Ты из моей мечты.






Тагове:   забавление,   поуки,


Гласувай:
16



1. troina - мдам...колко съм..права..просто съм..гениална!!!!! тенк с, деде
09.11.2018 22:24
проблема не ви е ..възрастта,а тъпият селски БГ комплекс..
да се биете у гърдите ..Булгар булгар..па даже сте и предатели,а не Българи
туй накратко .. моята експертна диагноза...
дядовци на по 60, 70, и 80.....алооо смешковци..
цитирай
2. radostinalassa - Аз мисля, че Борн е разумен блогър
09.11.2018 22:36
Какво ли биха написали някои блогъри бабуини на ЛС.
цитирай
3. born - Изказвам най-сърдечни благодарности за експертната диагноза на женската...
09.11.2018 22:40
troina написа:
проблема не ви е ..възрастта,а тъпият селски БГ комплекс..
да се биете у гърдите ..Булгар булгар..па даже сте и предатели,а не Българи
туй накратко .. моята експертна диагноза...
дядовци на по 60, 70, и 80.....алооо смешковци..

цитирай
4. born - Какво ли биха написали някои бло...
09.11.2018 22:42
radostinalassa написа:
Какво ли биха написали някои блогъри бабуини на ЛС.

Благодаря за оценката !
Бая бабуини и бабуинки са ми писали на ЛС. Както и в коментарите.
Забавно е...
цитирай
5. troina - да споделя две думи..
09.11.2018 22:55

Няма да ти обяснявам,,шо си долен тартюф..задача за уикенда..
Ппгледни се отстрани..Ти, обикаляш като ули1но псе, и се чудиш
Куда да се пласираш..така ли ,е..
А това лс, беше по повод лъжите и интригите..които вменяваш..
Относно...елинора, мара, шапшалова..и онъз 1917..
Дяде борнее, ти си към 75 , нямаш време за такива лиготии..не те ле е срам от внуците, или..нямаш...елементарен усет..
Попитай ..някой по умен от мен….и си гледай бабката, докато още мърда.
С най добра препоръка,оставам..Юлия..
цитирай
6. born - Дюлке,
09.11.2018 23:12
във финалната част на поучителното си нравоучение си употребила много точно израза "..някой по умен от мен…". По мои наблюдения, потвърдени от Центъра на дядя Костя в Горно Уйново, в тази категория попадат 99,9998 % от циганите , пардоне муа , братята роми.
Т.н. ми бабка е само с 3 години по-възрастна от теб, но изглежда поне 10 год. по-млада пак от теб.
Спокойна да е нощта ти .
ПП. И да не забравиш тва...
цитирай
7. radostinalassa - Автентичните роми от Рим са били...
10.11.2018 00:26
смес между негри и сакси. А циганите са между негри и жълти. Т.е. на нива под първите смеси.
цитирай
8. planinitenabulgaria - Тази тема не е за Вас, Товарищ борН, а за Венци!
10.11.2018 00:30
Защото той е имал толкова жени, колкото звезди има на небето, а Вие в живота сте имал само една жена. Моето положение е по-нормално - аз ъм имал толкова жени, колкото е броят на половината звезди на небето плюс една.
Вие сте изправен пред избор, за който Ви е необходим консултант. Единият вариант е една жена, която се е хвалила, че е толкова секси, че мъжетее прониквали в нея заедно с тестесите си, поради което тя била наречена Тройната.
Другата Ви опция една, която е толова страстна, че заклещва мъжете. И твърди, че това им носело радост, поради което са я нарекли Радостината.
Пазете се и от двете! Ако "ставаха", ВВ1951 отдавна да е направил необходимото. А той като чуе за тях, побегва със скорост като ракета на Путин...
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
10.11.2018 00:34
Тя, ,блатородницата дьо Юлка, побългарено, както пише за нас с отвращение, че сме Бълтари, на Дюлка, е комплесно съединение, пардон-същество!
Например, докато се възхищаваше в коментари от написаното от мен, в същото време се подмокряше от простотиите на един несретник по мой адрес!
Търси забавлевия и силни изживявания жената !Явно са и в недостиг
И аз, без да съм специалист, диагностицирах тогава ,че има разтрояване / поне/на личността
Има нужда от помощ жената!
Тя гледа в насрещния като в огледало? И полученият оттам образ е сбъркан Като започне да то описва, мисли ,че е негов, а всъщност описва самата себе си! Което е много интересно и забавно едновременно
Мислех, че само на мен пише на лични, което ме притесни, защото никога не е късно човек да стане за резил, но сега се успокоих, не съм сам, било изпипана нейна практика!
Дьо Юлке/ Дюлке/ , кротко моето момиче/ на възрастта на жена ми/, ние не ти мислим злото!

Спокойна нощ!
цитирай
10. radostinalassa - planinitenabulgaria
10.11.2018 00:43
Прав сте, господин сводник. Г - н Венци бяга със скорост на ракета и пада право в блатото при събратята си. Виждам , че пак не сте си пили кафетата. Лошо, много лошо. Пак изпростявате.
цитирай
11. dinkov - Динков
10.11.2018 03:32
born - не се 'коси, махни с ръка, ако обръщаш внимание на всички простотиики в blog bg ще причиниш зло на самия себе си. Не съм съгласен, че България е блато, защото по този начин се обижда моята Родина, а който обижда Родина ми, обижда и мен, ама карай и това ще мине. А това, че видяха сметката на blog bg е наистина кофти, но какво да се прави - "такъв е живота", ще го преживеем :(
Поздрав
Ицко
цитирай
12. apostapostoloff - Внимавайте с Радостина!
10.11.2018 05:19
Злите езици говорят, че тя има трипер. Да не си изгори някой хуя!
цитирай
13. nedovolen - Независимо от проявлението на с...
10.11.2018 05:40
Независимо от проявлението на създанието като жена или женска, мисля, че правилното отношение е като към първото.
:)))
цитирай
14. kvg55 - born,
10.11.2018 07:14
troina се е разгонила според мен. Щом първа започва флирта.
цитирай
15. radostinalassa - Никой не е казвал, че България е блато
10.11.2018 07:27
Тук се говори на ниско ниво, че някои блогъри са патоци или патици. Трябва да се слиза на нивото им, или не? Това е въпросът.
цитирай
16. apostapostoloff - А някои блогъри имат
10.11.2018 07:31
трипер.

Възниква въпросът дали се лекуват правилно или само с билки и треволяци?...
цитирай
17. radostinalassa - Както казах, всичко зависи от соя
10.11.2018 08:35
За вашият сой не давам и пет пари. Изучете си го сами, да не сте малоумни.
Глобализмът твърде много желае да заличи разликите между държавите, но ще загуби точно по тази причина.
цитирай
18. get - 4. born - Малък, уточняващ въпрос към вас признатия ерудит в блог бг. уважаеми Стефко ?
10.11.2018 11:22
born написа:
radostinalassa написа:
Какво ли биха написали някои блогъри бабуини на ЛС.

Благодаря за оценката !
Бая бабуини и бабуинки са ми писали на ЛС. Както и в коментарите.
Забавно е...


Коя от двете генетични характеристики за определяне - доколко е стойностен даден събеседник - са ползваните ... ?

... ползваните, две прости (но използвани, не от прости хора !) понятия в езика НИ - "сой" и "джинс" ?
цитирай
19. ednalady - разбира се че съм Мултиизмерно Същество! и, имам 15 Аватара,бай мамалеоне..
10.11.2018 13:38

9. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
00:34
Тя, ,блатородницата дьо Юлка, побългарено, както пише за нас с отвращение, че сме Бълтари, на Дюлка, е комплесно съединение, пардон-същество!

досаден бърборко, едвам те изтраях да ме преследваш 1год...
за поредния плюс, на поредната ти...боза, примесена с 2-3 онлайн-речника..
изв.че се разминахме..
.а, Рустам има Талант, макар, че и той ме плюе, дори анонимно...
справедлива съм..винаги..
цитирай
20. leonleonovpom2 - Богата фантазия имаш!
10.11.2018 16:41
ednalady написа:

9. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
00:34
Тя, ,блатородницата дьо Юлка, побългарено, както пише за нас с отвращение, че сме Бълтари, на Дюлка, е комплесно съединение, пардон-същество!

досаден бърборко, едвам те изтраях да ме преследваш 1год...
за поредния плюс, на поредната ти...боза, примесена с 2-3 онлайн-речника..
изв.че се разминахме..
.а, Рустам има Талант, макар, че и той ме плюе, дори анонимно...
справедлива съм..винаги..

Няма за какво да се извиняваш! Случайно са се пресекли пътищата ни! Оттам идва всичко Другото е плод на фантазията ти! Аз те помолих, да ме махнеш от "любими", а не да ме слагаш там!
А оценките си за мен,използвай за други, по подходящи, ,тоалетни цели! Не си ти тази, която може и трябва да ме оценя!
Но извинена си, тук има висока концентрация на недоразумения!Например ,че някой имал талант да плюе като камила?!
Направо се губиш в нея , наборке! Разтваряш се, на принципа подобно се разтваря в подобно

ПП Впрочем логореята ,за коато говориш, е точно твое отличително качество! Да, ефектът на огледалото, обяснено е.....
Надявам се ,повече да не "общуваме" Няма за какво!
цитирай
21. go4eto - Не сте сами.
10.11.2018 16:59
И на мен ми пише на лични.
Иска да и правя разни работи, но мен ме е гнус. Много е стара и дебела.
цитирай
22. milady - дядо леоне, тук фана ръка, мара/го4ето, си пада по дртички около и над 60..
10.11.2018 17:46
мъро..кът пораснеш..

и ти ще праиш хубави свирки..
сега, гледай..зелето, да втаса..
и тираджията, да не ..избяга пак при мама..
пак ли си заряза малкото, да сипеш помия на Пва..

цитирай
23. milady - набореее/хеххе...ти си набор на...
10.11.2018 17:49
Направо се губиш в нея , наборке! Разтваряш се, на принципа подобно се разтваря в подобно

ти си набор на бабаДеллка, тя е 70..
малък лапсус заради ченеето,нали..
цитирай
24. leonleonovpom2 - Миладинке!
10.11.2018 20:11
milady написа:
Направо се губиш в нея , наборке! Разтваряш се, на принципа подобно се разтваря в подобно

ти си набор на бабаДеллка, тя е 70..
малък лапсус заради ченеето,нали..


Казах ти, нямаш работа с мене!
Като папагалче си, употребяваш думи, които не са ти ясни !Мислиш си ,че ставаш интелигентна по този начин? Маоистка ли си?
Да, много високо се котира на запад дипломата от Цурка! Или цирка, как е правилното? Вярно ,преди промяната е, по истинска е!
Сбъркана си, не съм на 70 години?! Не съм и на 69 ,както и на 68 Да продължавам ли надолу?
Какво те интересува това изобщо ? И въобще! Изгубила си някои твои, скрити години и смяташ,че са при мене ли?
Наистина" цветът " на нацията ни е излязал навън!Блазе им на западняците, ще съжаляват за бежанците!

цитирай
25. milady - !!!? ванка, пак ли те изпъди..булята...
10.11.2018 20:30
ти ме преследваш, бе глупи..щот съм на Пва,
и, винаги актуална..и скандална..
и да беше на 35, такъв папуЮ като теб..
нямаше да го забележа..стой си в Поморийските капани
и разказвай.. там масали на наборите...
..няма на теб да си разказвам Биографията, навлек безмерно досаден...
спокойна вечер..
цитирай
26. planinitenabulgaria - Заповядайте на най-великата културна изява в Блъгария през 2018 г!
10.11.2018 20:44
Това е чудесен повод да се запознаем - Вие пишете за музиката, аз пък вобластта на музиката фактически много съм фътре...
http://planinitenabulgaria.blog/izkustvo/2018/11/10/nai-velikoto-kulturno-sybitie-v-bylgariia-predstoi.1634678
цитирай
27. leonleonovpom2 - Фантазьорка си ,Миладинке!
10.11.2018 20:50
milady написа:
ти ме преследваш, бе глупи..щот съм на Пва,
и, винаги актуална..и скандална..
и да беше на 35, такъв папуЮ като теб..
нямаше да го забележа..стой си в Поморийските капани
и разказвай.. там масали на наборите...
..няма на теб да си разказвам Биографията, навлек безмерно досаден...
спокойна вечер..


Аз дори и един ред не съм прочел от твоите" творения"
Изобщо не ме и интересува къде си ,на предна, на задна ли?
Не се притеснявай, на Запад съм бил, но не като куфар! Или като Баязид при Тимур
Но не ходя ,просто ей така ,да се похваля после ,че съм бил там!
А пък след тебе, аз дори нямаше да се обърна на 35, камо ли да ти досаждам!Туи само в развинтенао фантазия може да се роди!
Ей момиче, раздесеторена си! Не раздвоена!
Взимай си хаповете Преди лягане, сда не ги забравиш!
Ти в блога на Борн ли спиш?
Не се хаби, повече в този постинг няма да влеза! Заради тебе!
цитирай
28. born - Най- малкото аз й мисля злото !
10.11.2018 21:16
leonleonovpom2 написа:
Тя, ,блатородницата дьо Юлка, побългарено, както пише за нас с отвращение, че сме Бълтари, на Дюлка, е комплесно съединение, пардон-същество!
Например, докато се възхищаваше в коментари от написаното от мен, в същото време се подмокряше от простотиите на един несретник по мой адрес!
Търси забавлевия и силни изживявания жената !Явно са и в недостиг
И аз, без да съм специалист, диагностицирах тогава ,че има разтрояване / поне/на личността
Има нужда от помощ жената!
Тя гледа в насрещния като в огледало? И полученият оттам образ е сбъркан Като започне да то описва, мисли ,че е негов, а всъщност описва самата себе си! Което е много интересно и забавно едновременно
Мислех, че само на мен пише на лични, което ме притесни, защото никога не е късно човек да стане за резил, но сега се успокоих, не съм сам, било изпипана нейна практика!
Дьо Юлке/ Дюлке/ , кротко моето момиче/ на възрастта на жена ми/, ние не ти мислим злото!
Спокойна нощ!


Напротив ! Ако пожелае одма ще й препоръчам една изключително суперкомпетентна психиатърка - моя приятелка , която подобри състоянието на един бюлюк откачалници. Но се опасявам, че контесата /виконтесата,графинята/ е твърде тежък случай... Струва ми се, че ще е необходимо клинично лечение.
Хубава вечер, Иване !
цитирай
29. born - Благодаря за тъй любезната покана,
10.11.2018 21:18
planinitenabulgaria написа:
Това е чудесен повод да се запознаем - Вие пишете за музиката, аз пък вобластта на музиката фактически много съм фътре...
http://planinitenabulgaria/izkustvo/2018/11/10/nai-velikoto-kulturno-sybitie-v-bylgariia-predstoi.1634678


но аз по планини не ходя...
цитирай
30. born - Тройно разгонване е нещо страшно !
11.11.2018 18:02
kvg55 написа:
troina се е разгонила според мен. Щом първа започва флирта.


На моите години не се наемам ...
ПП. Ако се наложи, ще те викам да помагаш...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4601470
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031