Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2020 18:35 - ПРАВЯТ СЕ ОПИТИ В ИНТЕРНЕТА ВЪОБЩЕ ДА СЕ ПРИВАТИЗИРАТ ФОРУМИ,БЛОГОВЕ....КЪМ ГЕРБ!
Автор: jupel Категория: Технологии   
Прочетен: 1647 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЗНАЕТЕ ПЕЕВСКИ И МАЙКА МУ КАКВО ДЪРЖАТ И НЕ САМО...

Платени душици накичили се с аватари -снимки на възрожденци,революционери, на

Шишман дори, нон стоп са дежурни в интернета и не дават дума да се каже лоша за Герб,


за Борисов! Така че нашият тук Постола ряпа да яде ,гони ги ,но едва ли си изпълнява

нормата за нужния хонорар  като тях, нищо че си има асистентка  тук. . 

Обръщам се към управата на този блог -

Не позволявайте да се превърне тотално блогбеге в блог на Герб и Бойко

Борисов.

Не съм казала  и на Радев, и Корнелия....

просто БЛОГЪТ ДА СИ ОСТАНЕ  НЕЗАВИСИМ!




Ето пример -

......тая ....аз съм тая....той пък е - оня...

Аз съм била ТАЯ, А Вие сте ОНЯ-ОК! 


НАПРАВИХ ОБЗОР НА ПРОТЕСТИТЕ , ТЕМАТА Е ТАКАВА , НАЛИ? ЗА ПРОТЕСТИТЕ  Е И Е НА ОНЯ...?!

ФОРУМЪТ НЕ Е НА ГЕРБ, НАЛИ, ЗАЩОТО ТОЗИ -ОНЯ ИСКА ВСИЧКИ ДА ПИШАТ ЛОШО ЗА ВСИЧКИ, НО НЕ И ЗА ГЕРБ, И БОЙКО БОРИСОВ?!

Ако това не означава ,че лицето -оня се старае да приватизира за Герб  и Боко форума здраве му кажете.

Аз никъде и никога не съм споменавала в защита нито БСП ,НИТО КОРНЕЛИЯ, НИТО РАДЕВ, ТО ПРИ ТОЗИ ИНДИВИД -ОНЯ  ТО БЕШЕ БОЙКО , ТА БОЙКО, ТО БЕШЕ ЧУДО.

ТУК МИ МИРИШЕ НЕ ПРОСТО НА НАРУШАВАНЕ, А ИЗПОЛЗВАНЕ ПЛАТФОРМАТА ЗА ГЕРБ от едно външно лице-Оня!

Който не е в час -

кой му каза на оня,че въпросните Герб ,не са точно те -"комунисти, турска

етническа партия, чалгаджия и представителството на Сорос за България:" -

слуга на Живков и Царя  е бил Борисов и тарикатлъците знае от него. Голяма

приятелка на Борисов е чалгата Ивана, както и Лепа Брена, и Цеца- това го

има навсякъде. Кой позволява на Доган  да се вихри по Черноморието ни и не

само там със собственост, както и на Пеевски да ръководят държавата?Ами

ПРЕМИЕРЪТ НИ -Борисов от него зависи, дели с тях!


Трябва  ни българин или българка -млад човек, лидер,

независим най-вероятно отвън

   


И моят пресен стих-

Объщам се към т... тиквоч,
направила БЪЛГАРИЯ ...ВОЧ!


НЕ СЪМ ПЛАТЕНА ,

МРАЗЯ ТЕ БЕЗПЛАТНО,

А ТЕЗ КОИТО ТИ ПОДКУПИ

С ЛЪЖИ И ГРЕШНИ ТИ ПАРИЦИ,

ТЕ ХАИР НЕ ЩЕ ДА ВИДЯТ!

КАТО ТЕБ ЕДИН ДЕН ЩЕ СЕ КРИЯТ!

НО БОГ ВИДИ, НЕ ПРОЩАВА,

ДА ТЕ НЕНАВИЖДАМ,

НИКОЙ НЕ МЕ ЗАДЪЛЖАВА,

НО ГО ПРАВЯ ОТ СЪРЦЕ,

ПОДПИСВАМ СЕ СЪС ДВЕТЕ СИ РЪЦЕ!

Преби на хората децата,

прогони твоите в Америката,

на Меркел във краката лазиш,

със хитрост ли ще се опазиш?

Едва ли.


А.Х.Т. sekirata cekupama






Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2443678
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14315
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031