Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07 15:14 - За хистеричните самоубийци и хистеричната демокрация
Автор: georgihadjiyski Категория: Политика   
Прочетен: 860 Коментари: 41 Гласове:
-4

Последна промяна: 25.07 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

За хистеричните самоубийци и хистеричната демокрация

 

Хистерия и хистерични самоубийци

В психоанализата отдавна битува становището, че хистерията е „велика симулантка” – страдащите от нея, предимно жени, проявяват симптоми, свойствени на широка гама от заболявания, а когато биват подложени на психотерапия, сравнително лесно се освобождават от тях и „оздравяват”. Тя се проявява главно сред художествения тип личности, при поява на пропаст между желано и действително, като хистериците са егоцентрици, демонстративни, показни, с добре изразена мания за величие.

От своя страна мислите за самоубийство са присъщи на всеки човек. За щастие нормалното човешко същество намира относително лесни и надеждни психични механизми за справяне с тяхното безспорно негативно влияние. При определени психопатогенни състояния, свързани с влияние на негативни екзогенни и най-вече – ендогенни фактори, при определени личности мислите за самоубийство водят до суицидно поведение с фатален край – а предпочитаните методи са чрез обесване, чрез застрелване, чрез скачане от високо място, чрез самозапалване.

Не така стоят нещата при хистеричните самоубийци – при техните опити водеща е показността на псевдосуицидния акт, неговото свързване с конкретно лице, което в абсурдния параноичен кръг на мисли на хистеричния самоубиец е виновно за състоянието му и трябва да бъде изобличено и наказано пред обществото за причиненото зло. По една или друга причина, хистеричните самоубийства много рядко имат фатален край, а предпочитаните методи са чрез лекарства, които се вземат в безвредни минимални дози, а съдържанието на демонстративно разхвърляните опаковки, (за да се видят от околните), обикновено бива изхвърляно в тоалетните чинии, мивки и прозорци, както и чрез демонстративно гладуване.

При условие, че лицето, проявяващо симптоми на хистеричен самоубиец бъде подложено на психотерапия, то сравнително лесно се връща към обичайния си психофизиологичен статус и се освобождава от суицидните мисли и псевдосуицидните поведенчески актове.  Нещо повече – дори и когато на пръв поглед демонстрира голяма решителност да изпълни самоубийствените си намерения, обикновено лесно се отказва – особено при намесата на лекар, с чийто съвети с охота се оправдава пред околните.

*******

Хистеричната българска демокрация

По времето на комунизма имаше една твърде интересна българска социална група – на така наречените „дисиденти” – дори и през непромокаемата „Желязна завеса”, разделяща „Свободния западен демократичен свят” от „Диктаторските комунистически режими”, те долавяха всеки усилващ се полъх на свободата и го разпространяваха, колкото им стигаха силите и възможностите. И понеже дори и в „Свободния западен демократичен свят”, стремежът към пълна свобода беше паритет на крайно леви социални движения, немалка част от българските дисиденти и по външен вид, и по обществено поведение, а навярно и по начин на мислене, се явяваха част от световната общност на хипитата, зелените, пацифистите, рокерите, анархистите…

Преследвани, затваряни, репресирани, а част от тях и вербувани за нуждите на мръсната работа на ДС, след 10 ноември 1989 г. немалка част от тях се включиха в изграждането на десницата на новата българска демокрация – без да имат ясни идеи какво трябва да се направи, как трябва да се направи, защо трябва да се направи, водени единствено от поривите към свободата и желанието да се разруши напълно всичко комунистическо. И така – срещу брадатите, смешно обличащи се, слабички, дългокоси, крещящи, незнаещи какво искат…, вече бивши български дисиденти, променилата единствено името си българска комунистическа партия изправи своя строен легион от добре подготвени и имащи широки наблюдения над действителността във вече бившия „капиталистически враг” кадри.

Така за първите остана съграждането на свободата – а за вторите – личното усвояване на държавния капитал.

В крайна сметка, дори и след приемането на България в Европейския съюз, полученият хибрид на новото социално-икономическо устройство у нас, дефинирано с неясния термин „олигархия”, по своята патогенна същност е твърде интересен вид на социална хистерия – симулантка на демокрацията.

Що се отнася до волно носената от ултралиберални течения съвременна българска политика, в която всяка новопоявила се вълна и вълничка се самоопределя като „дясна”, а домогванията до властта на всевъзможните партийни функционери са мотивирани преимуществено от удовлетворяване на личната изгода, нейният основен проблем, предопределен от потребностите на гражданите на най-бедната държава в Европейския съюз, е не наличието на такова пъстро множество от десни политически субекти и тяхната перманентна вражда, а липсата на истинска, автентична лява партия – дори и идеологически оцветена в нюансите на националния социализъм – с други думи – отстояваща практико-приложни концепции, че богатите в България, взели огромния дял от обществения капитал, трябва да понесат своя дан пред българската нация, като си платят – с гарантирано и работещо равенство пред закона, с ясно разделение на властите, с отказ от политически привилегии, със съответните данъци, социални осигуровки, работни заплати, ако щете…

Ако не бъде сторено това, рисковете българската макар и хистерична демокрация да приеме белезите на друг вид социално заболяване, не са никак малко.

*******

И за поредната гладна стачка на Николай Колев – Босия

Вече няколко седмици почти без прекъсване, определена част от българското виртуално пространство е заето с информация за поредната гладна стачка на дисидента Николай Колев – Босия, както и негоните искания за оставка на министъра на транспорта Ивайло Московски, за незабавна среща с председателя на народното събрание Цвета Караянчева и за изпълнение на исканията на протестиращите майки на деца с увреждания.

Чел съм доста неща от Николай Колев – Босия от различните периоди на творческата му дейност – при това като почитател, а не като аналитик. Някои ми харесват – други – не, но това е друга тема. Бих искал да го призова да прекрати гладната стачка – обяснимо е, че общественият актив на поета и писателя е славата, но тя е базирана върху Словото, което достига до читателите и носи посланията на своя автор, ето защо личната саможертва с глад е напълно ненужна – и то в новите виртуални условия, при които границата между читатели и писатели се размива, а и самите писатели стават напълно излишни за света на проблясващите и изчезващи символи върху дисплеи и монитори.

Ще си позволя да завърша перифразирайки думите на Иван Вазов в едно от култовите му произведения: „Бедний, ми бедний Босия, защо не емигрира в свободния демократичен свят още по времето на комунизма? (Навярно щеше да имаш съвсем друга житейска съдба – я като на философа – литератор Цветан Тодоров, я като на лингвиста – философ Юлия Кръстева, я като на журналиста – критик Петър Увалиев…)”

Но може ли човек да избяга от собствената си орисия?

 



Гласувай:
2
6



1. valdor1355 - От онези дни писах нещо подобно по ...
22.07 00:56

От онези дни писах нещо подобно по отношение на самоубийствената стратегия на Босия, но смятам, че е безполезно. Този път май прекалено много му харесва да изиграе играта си на умиращ лебед по Чайковски. Спор няма, че е романтично да умреш, смятайки се за герой... Но и вече не е на онези години, когато организмът се е възстановявал от стреса сравнително лесно.

Намерих части от самурайския кодекс, но смятам, че не са му попадали до сега, понеже по една или друга причина е прекратявал гладните си стачки. А и все още не е изпълнил дълга си ;)



" ... Събери смелост и действай. Ако вярваме на някои, да умреш, без да си изпълнил дълга си, ще бъде напразна саможертва. Тя противоречи на самурайската етика и издава пресметливия дух на арогантните търговци..."



" Няма нищо по- естествено от това да потърсиш причина да живееш. Но избереш ли да живееш, след като си се провалил в мисията си, ще си навлечеш презрението, което заслужават страхливците и нещастниците."

цитирай
2. geridi - В подтекст се усеща желание всички ...
22.07 09:31
В подтекст се усеща желание всички да са нехистерични самоубийци? Като Пламен от Варна? Дали нямаше да свърши повече работа ако беше останал и увлякъл хора в някаква дейност, ако ще малка фирма с бедняци, с които да удовлетвори патриотичните си мераци, ставайки управител за пример?
цитирай
3. georgihadjiyski - Разбирам,
22.07 09:40
[quote=valdor1355]
От онези дни писах нещо подобно...
Вие твърдите, че опитът за самоубийство не е дълг, и не е мисия...
цитирай
4. georgihadjiyski - Не,
22.07 09:44
[quote=geridi]В подтекст се усеща желание всички да са нехистерични самоубийци?
аз твърдя, че животът е най-висшата ценност, която ни е дадена от Бога, а всеки кандидат - самоубиец трябва да получи адекватна терапевтична помощ от обществото, към което принадлежи - дори и когато самото то има типичните белези на социалната хистерия.
цитирай
5. geridi - Явно съм чела самурайския кодекс и ...
22.07 09:46
Явно съм чела самурайския кодекс и поради деменция съм изключила. Може и в друг живот.:D
Или се визират разни, гледали филми и вживяли се, пък влезли в роля и 9б% от хапчетата метнали в тоалетната? Може да се дамгосват като едно време. За да се знае, защото изкривяват ума на нищонеподозиращи деца.
цитирай
6. georgihadjiyski - Ясно,
22.07 10:17
[quote=geridi]Явно съм чела самурайския кодекс и …
Вие твърдите, че сте чели самурайския кодекс. Аз също съм запознат, поне от части, с т.нар. "Доктрина Бушидо", но по една или друга причина навярно съм я осмислил като християнин и европеец - един вид като литературна екзотика. Много повече обаче са ми присърце идеите на руската класическа литература - до 1905 г. Що се отнася до поривите към "саможертвата в името на някакво благо за другите", във великолепния роман "Бесове" на Ф. Достоевски има един епизодичен герой - Кирилов, който твърди, че "животът е болка и страх и човекът е нещастен...", а "който победи болката и страха, той ще живее вечно..." И както пише неговият създател - великият руски писател Достоевски, Кирилов побеждава болката и страха - с револверен изстрел и така постига "свободата, която ще я имаш, когато ти е все едно живееш или не живееш." От психофизиологична гледна точка обаче гладуването е нещо съвсем различно от куршума - преди всичко в неговия процес има огромен заряд осъзната или подсъзнателна надежда, че ще се случи бленуваното чудо и краят ще се отложи някак си. А ако ли случайно не стане това, "чисто" физиологически, организмът започва да усвоява резервните енергийни запаси от мазнини, в организма започва отделянето на все по-голямо количество кетонови тела, (ацетон), количеството кръвна захар пода критично, мозъкът, който е инсулинонезависим орган и се захранва директно чрез кръвната захар, значително намалява своята активност, съзнанието се замъглява, мисленето става инкохерентно, тялото все повече губи контрол върху живота и краят идва от отравяне - естествено, ако не се намеси някой външен човек. А това в този случай е задължително!
цитирай
7. geridi - Не знам. . . една позната като гледа ...
22.07 10:29
Не знам... една позната като гледа кръвоизлива в окото на детето си и мъжа си, от когото е зависима за посещението на лекар и трябва да разчита на неговата нелекарска преценка, трябва да заплашва със самоубийство, за да получи своето. И така всеки път. Гледайки всичко това, абсолютно заставам зад "искането" си там, където има психично болен, всички над 18г.да са задължени да посещават дневния център също.
цитирай
8. georgihadjiyski - Разбирам,
22.07 10:45
[quote=geridi]Не знам... една позната като гледа …

аз също подкрепям безрезервно едно подобно искане.
цитирай
9. udrus22 - Оф, още един дървен философ, който ...
22.07 10:49
Оф, още един дървен философ, който ръси мъдрости относно босия.
Блогъри, които никой дори не е допускал, че съществуват, паразитират върху тая тема.

Добре хапнали си, те размишляват надълго и нашироко колко лошо е да си в гладна стачка.
цитирай
10. geridi - Да не говорим за лекарите и тяхно...
22.07 10:51
Да не говорим за лекарите и тяхното"оф, пак ли?!" и пуешкото им поведение да изследват всичко друго, не и това, което жената иска. А като им каже"дай ми книгите тогава" да я гледат надменно.
Иначе за самоубийството от любоф.:D С изхвърлени в тоалетната хапчета... евтини филми. Буди презрение да. Да го отдадем на моментна наглост, макар че надали е моментна. А ако не са хвърлени в тоалетната... любовта е да търсиш някой като себе си. Не може при 7млрд само ти да светиш оригинален и неподръжаем. Просто трябва да продължиш с търсенето. Когато обаче е протест срещу управлението... може би създаването на групи. С един знаещ по какви проекти трябва да се кандидатства. И разпределяне на отговорностите.
цитирай
11. georgihadjiyski - ха-ха-ха
22.07 10:57
[quote=udrus22]Оф, още един дървен философ, който ръси мъдрости относно босия.

"Пазете се от прославени мъдреци, те ви мразят, защото са безплодни."
Явно и Вие сте от тях, нали?
цитирай
12. udrus22 - Преди 10 ноември единствената и...
22.07 11:09
Преди 10 ноември единствената истина достигаше от Свободна Европа и Дойче веле.В ужасяващото блато на социализЪма оттам идваше чистият въздух.Петър Манолов тогава с гладна стачка привлече вниманието на света.
Актът на босия показва, че и тогава, и сега е еднакво гнусно.Изминаха толкова години, а е същото.Няма бай Тошо, има Тиквата и КУрнелия. Уж има демокрация, а е пак същата гадост.

Аз така тълкувам стачката на Босия.
И тогава, и днес, тук, в тая кочина, унищожена през времето от 1944 до 1989, е отвратително.
цитирай
13. geridi - С риск да привлека вниманието ти, ...
22.07 11:15
С риск да привлека вниманието ти, ъъъ... как да те наричам :D, ще ти кажа, че така се допълват теми, които не ти допадат. Със запетайки или без. Ако не разбираш значението поради липсата й, питаш. За разлика от преди наличието на интернет и, имаш пряка връзка с автора.:D Не знам нито кой е босия, нито кой обутия. Знам само, че с тук там пунктуационни грешки съм ти обяснила защо не си на мястото на така наречения "тиквата". С риск да те подстрекая към престъпление, обяснението е сякаш това. Чети. Чети и мъдрей.:D
цитирай
14. georgihadjiyski - Безспорно,
22.07 12:01
udrus22 написа:
Преди 10 ноември единствената истина … И тогава, и днес, тук, в тая кочина, унищожена през времето от 1944 до 1989, е отвратително.


същото пиша и аз, но с друми, групирани по малко по-различен начин. А всъщност и тогава, и сега, хора като Колев са вечните жертви на социалната несправедливост и затова не е необходимо да се поддават на суицидните мисли за гладуване.
цитирай
15. georgihadjiyski - Да,
22.07 12:05
[quote=geridi]

борбата със системата понякога изглежда безнадеждна, но винаги има смисъл - и той най-добре е представен в простите думи на рицарската етика: "В името на Бога, доброто и любовта." ;)
цитирай
16. udrus22 - Да, тук съм съгласен.
22.07 12:06
georgihadjiyski написа:
udrus22 написа:
Преди 10 ноември единствената истина … И тогава, и днес, тук, в тая кочина, унищожена през времето от 1944 до 1989, е отвратително.


същото пиша и аз, но с друми, групирани по малко по-различен начин. А всъщност и тогава, и сега, хора като Колев са вечните жертви на социалната несправедливост и затова не е необходимо да се поддават на суицидните мисли за гладуване.

цитирай
17. georgihadjiyski - Моята цел с този постинг е постигната:
22.07 12:07
Привлякох повече минуси (-) от публикациите и на Николай Колев - Босия! Нека да го види и да продължи да живее, за да подобри този рекорд - ако му стиска. ;)
цитирай
18. udrus22 - И с тоя, и с други никове съм призо...
22.07 13:15
И с тоя, и с други никове съм призовавал многократно босия да не се самоубива ритуално.Много хора са напълно съгласни с мотивите му, но не одобряват метода.
Но това в крайна сметка си е негово решение и трябва да се приеме.
цитирай
19. geridi - И с тоя, и с други никове съм призо...
22.07 14:13
udrus22 написа:
И с тоя, и с други никове съм призовавал многократно босия да не се самоубива ритуално.Много хора са напълно съгласни с мотивите му, но не одобряват метода.
Но това в крайна сметка си е негово решение и трябва да се приеме.

Нямам време да чета. За да ти запомня целия стил из основи. Коментарите ти са единственото, което истински следя. За съжаление стилът ти може да се изучи по инстинкт с редовно четене и аз никога няма да знам кой е оригиналът, за да му кажа, че за такива "сблъсъци" :D си струва животът. Може и да си екземпляр, нов екземпляр. Не сме един и двама на клона :D, но се съмнявам да съм пропуснала да точкувам нещо, което си знам, че в едни по-добри времена си струва да изхаби дървета за книжле. :D Аз не обичам блатни истории. Но пък те пасвали на рок-а.;)
цитирай
20. nedovolen - Нещата тук и по света се изправят ...
22.07 16:25
Нещата тук и по света се изправят според мен с няколко думички - ЛЮБИ БОГ ПОВЕЧЕ ОТ СЕБЕ СИ!
Христос защо е пратен на замята. Да посее Бога. Нищо повече. Няма тука ниви, фермери няма.
Богомилите също.
Човек с появяването си на този свят не знае каква душа е слезнала с и в него. Не знае плана на Господ за никого и нищо. Да отнемеш живот, който не си дал, е Божи грях.
С глад, хапче, нож, няма значение. Прошка няма. Партии, каузи, все едно.
Неколкократно съм писал в блога на Босия, че и с протести не става. Преди месец два пъти говорих с него по телефона. Не засегнаха горното, по други теми, тъй като бе твърдо убеден.

Нещата ще станат, когато повечето си променят ”това под шапката”. А това го няма. Колко го последваха, на площада няма и Ботевата чета. Значи сме си със същото ”под шапката”.
Променяй себе си и света ще се промени.
Не съветвам и не каня никой да мисли това,
което споделих.

цитирай
21. georgihadjiyski - Разбирам,
22.07 22:19
nedovolen написа:
Нещата тук и по света се изправят според мен...


според Вас, самоубийството е непростим грях, но нещата се подреждат.
Съгласен съм с тази теза.
цитирай
22. geridi - В Норвегия на такива люде им отнемат ...
22.07 23:46
В Норвегия на такива люде им отнемат децата. Фанатични. Да спреш да вярваш в дивотии си е процес. Значи аз бих казала на онова семейство, че бог е оставял и свободна воля, и се чудя така ли никой не е успял да се сети да им каже това, вместо да им вземе децата, но... за мен няма бог. Има физични закони, които като не разбираме, вярваме. Даже за съжаление мога да кажа, че ми хрумва как са стигнали до тази мисъл хомосексуални двойки да отглеждат деца. За мен това е неприемливо, най-малкото защото децата пак са бизнес. Ако се е отказал, ше се засамоубива пак, ми се струва. :D ако продължа. Затова си млъквам.
цитирай
23. georgihadjiyski - Но защо?
23.07 07:18
geridi написа:
В Норвегия на такива люде... Затова си млъквам.


Пишете си. Няма лошо.
цитирай
24. geridi - Ами пиша си. Не е лошо инкохерент...
23.07 09:36
Ами пиша си. Не е лошо инкохерентното мислене тъй като тогава отсъства заложената в училище и в дома логика. А те не винаги са правилни. В резултат... движиш се по ръба на границата между лудостта и гениалността. Макар че звучи малко пресилено, е доста по-добре от сляпото следване на модели. Така например снощи ми хрумна, че Пасков може би по-рано е провеждал изследвания и е допуснал, че кокичето има лечебни свойства. Понеже не е бил сигурен... е оставил детето само с чаша вода с кокичета вътре, надявайки се че детето ще пие вода на всяка цена. И така ако се случи нещо вината няма да е доказано негова. Аз не вярвам на нито едно от двете твърдения.
цитирай
25. georgihadjiyski - Разбирам,
23.07 10:32
geridi написа:
Ами пиша си. Не е лошо...


но да не бъркаме все пак симптомите - в т.ч. и на анорексията с хистеричното самоубийство с гладуване.
Лично на мен обаче повече ми харесва да следя диалога Ви с другия юзър - иносказателен, но явно с дълга предистория и при всички случаи - говорещ сам за себе си...
цитирай
26. geridi - Хм. . . когато твърдиш, че след ко...
23.07 11:49
Хм... когато твърдиш, че след консултация всички ставали хистерици, някой с проблем, пешим лесно, всичко открито, никакви въпросителни, само желание да има от другата страна, за нещо, касаещо не повече от 10мин., в стремежа си да се разграничи от кратуни като онези, които манипулират изцяло и само в своя полза, с ясното съзнание да използват това лице, без да му върнат като заплащане "щастие", заставяйки го на пост като медицинска сестра да ги пази, могат да станат крайни. Нищо де. Има излишък от работна ръка, който няма къде да се реализира, някой може да превърне неволната ти грешка в целенасочена.
цитирай
27. geridi - Иначе и на мен това ми е най-интер...
23.07 12:21
Иначе и на мен това ми е най-интересно. Интересно е за наблюдение от някой, който се сблъсква с това за първи път. Независимо дали става въпрос за себе си или някой друг. Когато обаче виждам фактическото бездействие зад едно красиво иначе държание... сигурно така вземат решението си анорексиците. Ако не се усетят, че нищо не е идеално и хората в общия случай лъкатушат около правилното държание, понеже не са компютри.
цитирай
28. geridi - Още по-интересно е, че ако механ...
23.07 12:28
Още по-интересно е, че ако механизмите в стомаха са прецакани по някаква причина, се включва главоболието, което отминава половин час след нахранване. :) Откритие.
цитирай
29. geridi - Центровете за глад в стомаха, които ...
23.07 12:31
Центровете за глад в стомаха, които нормално сигнализират чрез специфична болка. Но е важно, че когато човек установи режим на хранене, функцията им се възстановява.
цитирай
30. georgihadjiyski - Интересно...
23.07 12:54
geridi написа:
Центровете...


Би ли могло да се тълкува, че някакъв диалог с "другото Аз", (може би криещо се зад маската на udrus22), вече е претърпял метаморфоза във вид на разговор със самото себе си - geridi? ;)
цитирай
31. geridi - Би могло да се каже, че всяка смущ...
23.07 13:07
Би могло да се каже, че всяка смущаваща мисъл/действие/е плод на преминаването от една възраст в друга. И най-лошото, което може да направи учител е да го пелтечи с години.
цитирай
32. geridi - Аз съм родител. Но не се имам за ня...
23.07 13:22
Аз съм родител. Но не се имам за някой, който винаги е прав. Опитвам се да се вслушвам в децата си, докато се опитвам да издържа предаването шеф Ангелов се чудя дали да не халосам шеф на баба ти хвърчилото за по-голям ефект. Шеф Ангелов за джендъра или срещу джендъра е, че у бг има поговорка"тати носи, мама меси", а какво правят мъже в интелектуални дейности, несвързани с физическа сила, не знам.:D Като стигна до този момент, ставам и продължавам да си танцувам с метлата вкъщи.:D
цитирай
33. georgihadjiyski - Разбирам,
23.07 13:33
geridi написа:
Би могло да се каже, че всяка смущаваща мисъл/действие/е плод...


А много властен ли беше бащата на geridi , когато то беше малко дете?
(Всъщност - пише доста грамотно дори и тук, което показва, че родителите му са държали на доброто класическо образование.)
цитирай
34. geridi - Нямам нищо против правилата в на...
23.07 13:44
Нямам нищо против правилата в начина на изказване "родител" или "родителка". И се роди понятието умерен джендър.:D
цитирай
35. geridi - Не са завършили психология. Умея ...
23.07 13:51
Не са завършили психология. Умея всичко, което и те плюс повече. Което е мечта на всеки родител. :)
цитирай
36. geridi - Иззад кулисите мога да ти говоря за ...
23.07 13:52
Иззад кулисите мога да ти говоря за различните видове главоболие. :)
цитирай
37. geridi - Но. . . като се има предвид Норвегия. ...
23.07 14:00
Но... като се има предвид Норвегия... вие сте по-ужасни и от шеф Ангелов, или колкото него. Така че... анорексийка.
цитирай
38. georgihadjiyski - Да,
23.07 14:20
[quote=geridi...[/quote]

почна да ръси май спам? ;)
цитирай
39. geridi - Предрасъдъците трябва да се &qu...
23.07 15:00
Предрасъдъците трябва да се "поизправят". Понеже шеф Ангелов буди прекалено много асоциации.
цитирай
40. georgihadjiyski - Но,
23.07 15:06
[quote=geridi .. [/quote]

какво е "шеф Ангелов"?
цитирай
41. geridi - В пряк или преносен смисъл. :D Опит ...
23.07 15:33
В пряк или преносен смисъл. :D Опит да се поставят някакви ориентировъчни правила за баланс. Защо да ти преразказвам неща, които знаеш. То щеше да е дабавно как всеки опит да отворя очите кой отнася всичко това завършва с травма "то и аз съм с анорексия/булимия". Затуй... винаги когато е възможно-фамилно да се терапевтира, понеже евентуално може по-бързо да се излекуват. И шок за децата с отделянето им от родителите, за да са подготвени за смъртта... е... пумия. Че се случват трагедии, се, но и те не биха се случили ако не трябваше да се бърза толкова. Докато други са безработни.:D Да се извиня за спама, поне.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: georgihadjiyski
Категория: Технологии
Прочетен: 1059921
Постинги: 249
Коментари: 392
Гласове: 2126
Календар
«  Август, 2018  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031