Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2020 15:41 - Надеждата ми е на привършване, но няма да ме пречупят!
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2020 17:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


София, 27-02-2020
Иван Върбанов


Надеждата ми е на привършване.
Захранвам се от новия ден, от Бог, от най-близките ми хора, изпратени да бъдат до мен.
Дишам с пълни гърди, защото Меги е до мен.
И даже се усмихвам, после болката ме завладява. Пронизва ме, а сълзите ми пречистват преживяното, раните, омерзението.
Любовта е най-великият ключ към възкръсването и нов живот.

Замислиха да отнемат и душата ми.
Но, не могат!

Разбирам, че натискът е да бъда пречупен.
Изпитанията минават по устав - през всички нива и етапи.
Разбирам! Понасям стоически всичко.
Аз съм Светлина.
Живея в Истината.
Няма да бъда изкушен или пронизан.

Замислиха да отнемат и душата ми.
Но, не могат!

Във физическия свят и измерение може всячески да бъдеш лимитиран; притискан; да ти бъде отнемано, за да отстъпиш или да те победят; да посегнат на хляба и водата ти, за да се поклониш и да си на колене. Но, не разбраха, че духът и силата, вярата и познанието, мъдростта и провиждането отвъд - са НЕПОБЕДИМИ.

Развръзката идва.
Краят Ви, мои инквизитори - също.
Дано Бог се смили над душите Ви!
Тъмнината Ви поглъща, за да Ви обрече на забрава.
Върнете се в долината на непрогледния мрак.

Изпитанието е път към Голгота.
Благословията идва след пречистване.
И короната от чисто доброта и благословия.

Не се боя от нищо.
Мога да премина.
Няма да се откажа или да се отрека от Правдата!

С Бог, Истината и Светлината - напред!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2529820
Постинги: 965
Коментари: 364
Гласове: 673
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031