Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2019 11:51 - Шепота на миналото…
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1350 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Шепота на миналото…
 

Трептят във синьото звезди,
душата ми без глас пробуждат,
изпиват моите следи
и песента на вятър слушат. 

А аз вървя сама в степта,
там зад гърба ми пее станът,
до мен е конят ми с крила,
а в мислите ми все е ханът. 

Красив и достолепен мъж,
начупи моите окови
и ме превърна отведнъж,
в жена по своите закони. 

Една любов се разгоря,
през времето далеч политна,
облече моята снага,
изгря в душата любопитна. 

Дойдохме в новите земи
и много радост сътворихме,
това си спомням от преди,
ала и тежка дан платихме. 

Куп спомени сега горят
и в тъмното с копнеж нашепват,
а мойте мисли се редят,
като светулки те потрепват. 

Спасението ни зове,
свободен флагът ще се вее,
хей, нека преплетем ръце,
надеждата ще оцелее. 

И някога в съдбовен час,
когато водопада стигнем,
ще преоткрием вътре в нас,
че всичко можем да постигнем…. 

Заедно! 

27.11.2019г.
Елица

image









Тагове:   музика,   ноември,   шест,   Елица,   авторски,   поезия,   две,   ТРИ,   2019,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Елице. Гледал съм много ...
28.11.2019 12:02
Здравей, Елице. Гледал съм много подобни спектакли по време на историческите възстановки. Дори имам вече едно участие- на "Магическа Мадара-2019". Харесват ми и с тях се чувствам българин.
Поздрави!
цитирай
2. cinderellathespy - Re: 1 & 2 barin & wonder
03.12.2019 09:39
Приятели,
благодаря ви за хубавите коментари.
Коментара на Дела е изчезнал. :(
Надявам се, че не го е изтрила сама
и не се е обидила, че не съм отговорила веднага.
Минавам малко като вятър в блога - поствам
и изчезвам, защото реалността ми е много натоварена
и само яко работя, не ми остава време за
блогове и комуникация. Правя сериозно изкачване
към своеобразен връх в професионалното ми развитие
и всички сили хвърлям там. Това много ме уморява и когато не работя,
гледам да почивам далеч от компютри и телефони.
Много се радвам, че стихчетата
ви харесват, че се отбивате в блогчето ми, че гласувате
и съпреживявате с мен. Сърдечно ви благодаря за всичко това.
Прегръщам всички с обич! Поне веднъж месечно през новата година
ще се постарая да се отбивам и да поствам. Обичам си това блогче
и не ми се иска да го зарязвам. То си е част от мен, от моята душевност,
от ценните спомени, от всичко което Е.
До скоро от мен и хубави дни през декември.
Прегръщам ви,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719369
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031