Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2017 00:02 - Кандидат от село
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6672 Коментари: 21 Гласове:
3

Последна промяна: 16.09.2017 21:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Край,свърши се за следващата учебна година - затвориха училището, поради липса на раждаемост и деца! Същото училище,в което постъпих и работих 10 години, а когато дойдох там класовете бяха от "а" до "д"...Не се записаха,нямаше дори и за един клас учиници! Оставах без работа. Конкуренцията в града беше жестока - за едно място се явяваха по 200 човека и естествено се вреждаха хората с връзки и комунистическа принадлежност тогава...аз бях безпартийна. В къщи синът ми чакаше пари,бях се развела със съпруга си, който едва ли можеше да оправи финансовото ми положение,тъй като и неговата работа беше слабоплатена и се клатеше да не я загуби.
Оказа се работно място в едно подбалканско село.Щях да преподавам два предмета и това ме спаси,че имаше и там конкуренция, а аз имах дори три специалности.
Качих се на маршрутката, после на рейса ,пълен с чуждоговорящ народ и стигнах в селото.
Училището беще хубаво,сравнително ново, на два етажа,имаше достатъчно ученици и започнах .Работата беше далеч от къщи и условието се оказа, да живея там.Когато ми освободяха, петък,събота и неделя да си ходя да наглеждам сина си в града.
Идвах от София, за мен не беше трудно да тръгна да питам и разпитвам и да си намеря квартира за един ден, бях отворена и доста отракана, което обаче веднага впечатли учителите,които ми казаха, "личи,че не си  от село" и ме изгледаха подозрително,що за птица съм...Проблем,с който трябваше да се справя,за да не ме намразят...Наистина имах чувството, че съм Робинзон в странни земи.Та наех квартирата при една възрастна жена, вдовица, даде ми да се разполагам в целия 2 етаж на една хубава нова къща,приличаща на вила с дървени ламперии и дори хубава баня с плочки и тоалетна.Това беше в центъра на селото.Още когато дойдох, намерих над гардероба един акордеон и нали си бях с музикално образование и съм държала и такъв изпит наред с пианото ,взех да свиря на него, но само след десет минути ме спряха:"Слушай, недей да свириш,че дядото се помина преди една седмица и съседите ще си помислят,че се радваме и се веселим...не е удобно"... Веднага престанах, тази жена имаше чувство за етика и го оцених.Просто не знаех този факт.
Така, така животът тръгна, стопанката се мъчеше да влиза в контакт с мен,но аз пишех разпределения,те бяха тогава по 9 графи и все се извинявах,че съм заета.Всъщност не ми беше до нея, живяла съм и в други квартири в града,където хазяите ти дават ключа и повече не те заглавикват с нищо. Тук обаче не беше така...Влезеш ли в село, ти трябва да се приобщиш към тяхната общност на съвместен живот и взаимопомощ, което тогава ми се стори съвсем неприемливо, казах "заета съм" и се отдръпнах.Не ми беше и до приказки,какво да и говоря,за оперите и концертите ли, за светския си живот в града,просто нямахме никакви допирни точки.До тук добре, но се оказа и друг проблем...хазяйката имала син и прибирайки ме в къщи, с хубавата ми заплата тогава, си правела сметките да го ожени за мен!..Синът и малко по- голям от мен беше разведен,без работа  с три деца,които някаква баба гледаше в друг съседен град, до който прескачаше често.Започна се - канене на обяд, на вечеря,вадене на ракии,изтъкване на качества на момъка, а те бяха - много е работен,добър,макар и съвсем необразован - това не било важно в леглото,където той трябвало се представя за мъж и по- добре да мълчи...Започнах да се чувствам страшно нелепо,квартирата ми трябваше, нямах друг възможност за тогава, а тази история  със сватосването вече доста ми дотежаваше...Един ден като се изтупаха три бабички и като почнаха - ма ти вече остаряваш - бях на 40,какво се кумиш, вземай го,хайде да пием ракията...гледам го оня - нелош препечен и мускулест мъжки екземпляр,рус със сини очи - ставаше за една бурна нощ, но за повече...уви не! Между нас зееше пропаст.Той срамежливо си мълчеше и само доливаша ракията и пушеше като комин цигара след цигара.
Не беше за издържане, на следващия ден се разходих из селото и намерих едни друга баба,която даваше под наем една къщичка в двора, самотна пристройка,върнах се и заявих на хазяйката,че се изнасям. Беше ми съвестно за човечеца - защо да му създавам надежди и грешни илюзии...съвместен живот с мен беше абсолютно недопустим, а и стоях тук докато се окаже място в града и щях да се прибера веднага обратно.Обвързване с тези хора беше абсолютно недопустимо.
И се почна - злобата - тая,каква се мисли, не струва,гадна,как напусна,измъкна се и така нататък...това се пренесе и по учениците - настана един малък ад!
Трудно издържах, но трябваше да работя - казах,че съм   много болна от сърце,че не съм за брак и каквото измислих там, да ме оставят на мира. И успях - изкарах една година и накрая си обрах багажа за града. Жестоки лъжи,само да спася кожата, а онзи като се влюбил и само ме гледа тъжно като ме срещне - ще заплаче...съжалих го, намерих му една жена от селото да се разберат и той остана доволен,бях му все пак приятелка,то такова черпане - трябваше да направя нещо за него...
Тръгнах си накрая на годината и точно на излизане от селото от Балкана се спусна един ужасно силен вятър. Бях чувала за Торнадо, но сега за първи път видях...Една старица ми извика от съседен прозорец - "скачай в страни,то върви направо!"Наистина се движеше и се въртеше във фуния право по улицата и откъдето минише събаряше покриви,дървета и дувари...На мястото, където бях, паднаха яки греди от високия покрив - щяха да ме убият...дали това не беше от гнева и обидата на хората от селото,че ни им харесах момъка...е, все пак му намерих жена и оцелях! Та такива ми ти селски истории...Виктория Амора



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - Вие жените, не прекалявайте с лю...
15.09.2017 16:09
Вие жените, не прекалявайте с любовните истории.
цитирай
2. nalia - Е, Кари, поне си смекчила суровата зима на село с ракийката:)
15.09.2017 16:37
Хубавото е, че си усетила разликата между калесване и сватосване.
цитирай
3. karamelita - Хубавото е, че си усетила разликата ...
15.09.2017 16:47
nalia написа:
Хубавото е, че си усетила разликата между калесване и сватосване.

То това беше есента за един месец,после нямаше как да ходя на училище и да мириша на ракия, аз и не обичам да пия.Зимата беше страшен студ,спираха отоплението в 10 часа и работех на студ,отварях и прозорците и вратите,защото нямаше начин,трябваше да се проветрява,бяха тежки времена,само имах много весела учителска компания от казанлъчани и пловдивчани и това ме сгряваше - приятелските отношения.Всички бяхме попаднали отнякъде на този остров на спасението,който ни даваше хляба... Калесване... не знам мисля,че е нещо като кандардисване да се вземе някой, но ще го видя,може и да съм забравила значението на тази дума,отдавна не съм я чувала.
цитирай
4. karamelita - Вие жените, не прекалявайте с лю...
15.09.2017 16:54
kvg55 написа:
Вие жените, не прекалявайте с любовните истории.

Те едни любовни истории...само мъжете ли да прекаляват.Няма да пиша повече разговори с Юлия,защото си казахме сбогом,надявам се завинаги.Просто ми направи впечатление,че ми правеше гадни номера, а аз никога не си оставям магарето в калта.Най вече,че ми влиза в профила в личната поща,чете ми нещата и ги публикува публично, това не е редно да го прави,как може да си позволява такова нещо,че то е като да ти влиза престъпник...и какво толкова я интересувам,че се е заяла.Други били правели, а ми праща писмо, извадено от моята поща личната до друг човек и ми го изпраща - рови се в личните ми неща и ме шпионира,естествено,че ще се възмутя и ще я наругая.Играе си игри с хората,разиграва ги, искала на малкия си пръст да ги върти ама що за безобразие!!!Това ли и храни самочувствието,че то не е ли престъпно деяние да ми влиза в компютъра и да ми рови...Прави се на света вода, целия блог пропищя от нейните безобразия!Не била тя - как тогава се озова това мое лично писмо в нея и то с променен подател,тя е сменила името?!Какво ми търси в компютъра да ми влиза?!Сигурно и други хора така им наблюдава нещата и може и да иска да им навреди...знам ли,не са хубави хора тези,които правят така,дори мисля,че са опасни,това е престъпно,че може да се опитва и да краде!Хора, пазете се от тази жена - влиза в компютрите и търси данните ви.Не зная как си изкарва хляба като не работи и виси само тук...и постоянно лъже ту едно ,ту друго.Да се маха от мен!Тя сама казва,че е хакерка и го доказа пред очите ми да се надсмее,че ми влиза в компютъра и прави с нещата ми каквото си иска.Може и да е с престъпна цел...направо се ужасявам какво прави всъщност тази жена!
цитирай
5. krassko - Страхотна история...
15.09.2017 17:36
И си се справила с всичко.
А колкото до Юлия, просто не и обръщай внимание.
За девет години в блога не съм виждал по злобна и завистлива от нея.
Но това е болестно състояние...
Поздрави!
цитирай
6. karamelita - И си се справила с всичко. А колкото ...
15.09.2017 19:34
krassko написа:
И си се справила с всичко.
А колкото до Юлия, просто не и обръщай внимание.
За девет години в блога не съм виждал по злобна и завистлива от нея.
Но това е болестно състояние...
Поздрави!

Това вече ми е ясно,но тя влиза в компютъра ми като хакер,вади лична кореспондеция,фалшифицира името на подателя и нагло ми го демонстрира,за да се гаври.Сама каза,че е хакер и рови в данните на хората, не работи,пък има пари да живее...що си мисля,че се занимава с престъпна дейност...Тази жена мрази хората и се гаври с тях,това е характерно за престъпниците,не е само лудост...дали не краде?...Дано я окошарят ако е така,че блогът да си отдъхне.Какъв е този Полигор,който тя обвинява, но това,което наблюдавам е лично нейно дело,имам доста наблюдения вече за изявите и.Пипа типично по женски - коварно,нагло и лицемерно се прикрива,накисва другите и се прави на света вода ненапита.Не забелязвам злобата и да е към мъже, повечето към жени.Подчертано има изкривена психика.Това са нагли курвенски номера, не са на мъж...
цитирай
7. nalia - Кари, спри пороя да не стане параноя:)
15.09.2017 20:52
Да не е като във вица за компютрите и компотите?
Забравила си отворен компот в кухнята и някоя приятелка на матинето го е надигнала заради сутрешния си махмурлук:)
Ако не банкираш он лайн, спи спокойно!
цитирай
8. blacckpredator - не мога да издържам повече без по...
15.09.2017 21:01
не мога да издържам повече без полигор
той не ми обръща внимание и аз страдам
цитирай
9. blacckpredator - искам полигор да ме ЧУка
15.09.2017 21:02
искам полигор да ме ЧУка
цитирай
10. zax - Бабата-блондинка-хакер. . . . ще ме ...
15.09.2017 21:23
Бабата-блондинка-хакер.... ще ме уморите от смях. Но нека тя сама каже кой още има паролата за блога и.
цитирай
11. krassko - Правилно си разбрала че не търпи жени
15.09.2017 21:58
Особено ако са по млади от нея. А Полигор е от поетите, не знам какво има против него. Някъде в блога бях прочел преди време, че тя работи в Германия в старчески дом. Може би там са изворите на злобата и.
цитирай
12. karamelita - искам полигор да ме ЧУка Не го п...
16.09.2017 08:52
анонимен написа:
искам полигор да ме ЧУка

Не го познавам, не мога да помогна...дано го види това и да се отзове сам на закъсалия човек ама как ще разбере кой е като е анонимен?...
цитирай
13. karamelita - Да не е като във вица за компютрите и ...
16.09.2017 08:56
nalia написа:
Да не е като във вица за компютрите и компотите?
Забравила си отворен компот в кухнята и някоя приятелка на матинето го е надигнала заради сутрешния си махмурлук:)
Ако не банкираш он лайн, спи спокойно!

То с тази малка пенсия няма какво да банкирам,но тя е влязла в личната ми кореспонденция в блога,извадила е от там писмо,променила е името на подателя и ми го праща,да видя,че може да рови в моите неща...освен...ако точно тя е изпратила това писмо!Ако е така - това доказва кой се изказва от мое име и от името на Мисана в коментарите,както и от други имена,например Чучелото.
цитирай
14. karamelita - И си се справила с всичко. А колкото ...
16.09.2017 09:00
krassko написа:
И си се справила с всичко.
А колкото до Юлия, просто не и обръщай внимание.
За девет години в блога не съм виждал по злобна и завистлива от нея.
Но това е болестно състояние...
Поздрави!

Ама тя ми праща писмо от името на човек, когото познавам и ме дезинформира,изказва се под мое име, под името на Мисана, на Чучелото и на други публично и ги дескредитира, все едно е от тях написано и сее конфликти и проблеми - това не е безобидно и е престъпно!Тя казва на мъж да ме набие!Направо е за полицията!
цитирай
15. karamelita - Бабата-блондинка-хакер. . . . ще ме ...
16.09.2017 09:07
zax написа:
Бабата-блондинка-хакер.... ще ме уморите от смях. Но нека тя сама каже кой още има паролата за блога и.

Ами знае как да се изказва под чуждо име и то така,че да вреди на хората,влиза в кореспонденциите им личните,вади писма и ги публикува -това какво е?Праща коментари под мое име, под името на Мисана, на Чучелото, на Роселия и на други и сее раздори.Казва дори неща,които са опасни.Направо е като престъпник тук и е за полицията!Аз я разбирам,че е тя,познавам стила,защото съм ясновидка,без да съм учила астрология и други науки - просто нещата ги виждам,прониквам в тях, но другите не...вземат го за чиста монета!Пък се прави на добричка и на света вода ненапита - отвратителна жена, то си и личи и по усмивката,гадостта на човека излиза постепенно на физиономията и, още някоя година и ще заприлича на същността и ужасно ще погрознее , ще стане отвратителна на вид.Тази лудост няма начин да не се отрази на лицето и и злобата,още сега си личи, че в усмивката и има нещо ехидно и фалшиво.Не знам как може да се спре това Чудовище.
цитирай
16. karamelita - не мога да издържам повече без по...
16.09.2017 09:28
анонимен написа:
не мога да издържам повече без полигор
той не ми обръща внимание и аз страдам

Юлия,много ми се иска Полигор да ти го начука,да намери начин,че да ти държи влага за цял живот!Тази мръсница твърди,че аз съм била Полигор,а Полигор всъщност е тя,фалшив профил и говори от негово име!Там е работата,че този Полигор,който от 2013 година не се е вясвал в блог бг наистина не му пука за нея...Дали е жив въобще?!
цитирай
17. karamelita - искам полигор да ме ЧУка Това е ...
16.09.2017 11:34
анонимен написа:
искам полигор да ме ЧУка

Това е Юлия в този профил пак!Сега тук се намъкна.
цитирай
18. karamelita - Особено ако са по млади от нея. А П...
16.09.2017 11:41
krassko написа:
Особено ако са по млади от нея. А Полигор е от поетите, не знам какво има против него. Някъде в блога бях прочел преди време, че тя работи в Германия в старчески дом. Може би там са изворите на злобата и.

Дали е в Германия, някой тук каза,че излизало,че местонахождението и е в момента родното и село,където пече чушки на двора,събира някакви деца да ядат торта , а разправя,че децата и били далеч и влиза в избата си да ги складира бурканите...а Полигар не е влизал в профила си от 2013 година,за това не реагира,когато тази се представя за него или ме посочва пък мен,че съм била Полигор.Той е писал,че не обича да се занимава с кавги в блога на времето, а тя го прави на фактор в кавгите и се представя зад него и той не реагира въобще,тъй като от 2013 години не се е вясвал...не зная дали е жив.
цитирай
19. nalia - Ох, Кари, не съм се смяла така, откакто гледах филма с Дъстин Хофман,
16.09.2017 13:11
дето се правеше на жена и ходеше с обувки на висок ток:))
Незабравима гледка:)))
Не сваляй и ти високия ток, миличка, ужасно ти отива!
цитирай
20. karamelita - дето се правеше на жена и ходеше с ...
17.09.2017 03:03
nalia написа:
дето се правеше на жена и ходеше с обувки на висок ток:))
Незабравима гледка:)))
Не сваляй и ти високия ток, миличка, ужасно ти отива!

О,нямам намерение,сега,когато съм свободна , независима и осигурена, най- много ми се живее и носи!Не мислиш,че съм мъж и ти ,нали?Има едини лековерни хора,които вярват на измислици - всеки може да ги лъже и са толкова некадърни,че не виждат истината нито с очите си нито с ума си.Може много да си начетен, но ако не виждаш вярно истината и не можеш да я осъзнаеш - tant pis pour toi!Толкова по- лошо за теб в превод.
цитирай
21. karamelita - И си се справила с всичко. А колкото ...
17.09.2017 03:07
krassko написа:
И си се справила с всичко.
А колкото до Юлия, просто не и обръщай внимание.
За девет години в блога не съм виждал по злобна и завистлива от нея.
Но това е болестно състояние...
Поздрави!

Тя от това и ще си умре - ще и се пръсне сърцето от злоба!Както е тръгнало и без време!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 632889
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031