Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 22:54 - Лора Крумова: Все още не съм достигнала тавана
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16050 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 10.03.2013 00:17


 

image

Всяка делнична сутрин лъчезарната водеща на “Здравей, България” пръска нежно очарование от ефира на Нова телевизия. “Едва сега се чувствам с определен опит и самочувствие”, казва Лора Крумова на крачка от своя
10-годишен юбилей в журналистическата си кариера. Тя започва да трупа опит още като студентка. Може би някои от вас си спомнят за първите й изяви в радио „Алма Матер“, а след това в „Канал 3“, където е водеща малко повече от година. Пред камерата на Нова ТВ застава през 2000 година. А какво става с Лора “зад кулисите”, самата тя ни разказа в откровено интервю. 

Как се чувствате като човек, който има възможност да формира общественото мнение на няколко милиона българи?

Предпочитам да не живея с подобни представи. Интересно ми е това, с което се занимавам. Влагам много от себе си.  

След тези близо 10 години в телевизията имате ли вече професионални изкривявания?

Мисля, че едва след седмата година, в която и да било професия, човек започва да знае какво прави, да усеща това, което може. За тези близо 10 години едва сега се чувствам с определен опит и самочувствие.

Как се чувствате след гаф на живо?

Ядосана. Ако съм виновна аз, съм бясна на себе си и дълго не мога да си простя. Ако е виновен някой друг, не го спестявам. Така съм свикнала още от самото начало, когато започнах като стажант репортер.

Всеки ден ви се обаждат какви ли не зрители. Кое бихте откроили?  

Получавала съм всякакви обаждания. Някои от най-интересните са били в моменти на извънредни ситуации. Например, когато се случи взривът в Челопечене. Хората звъняха и чрез обажданията си дадоха една много точна представа за мащаба на ставащото. Тогава, мисля, за първи път осъзнах колко е ценен прекият телефон.

image

Имате ли желание да водите друг жанр предаване? Докъде искате да стигнете в професията си?  

За да пожелая друго, трябва да съм се отегчила от това, което правя или да съм достигнала тавана си в него. За мен още не е дошъл такъв момент.

Има ли друг журналист във Вашето семейството?  

Не, вкъщи нямаме журналисти.

В личен план, разкажете ни за Вашата половинка – с какво ви спечели, как прекарвате заедно свободното време?

Личното ми пространство е нещо, за което режа глави. Шегувам се. Не обичам да разказвам за личните си неща, защото вече няма да бъдат така лични. 

Държите ли на брака като институция или предпочитате семейното съжителство?  

В брака, предполагам, хубавото е да се вречеш, че ще продължаваш да обичаш някого завинаги. Колко е възможно това, зависи от човека. Държа да обичам и да съм обичана, със или без брак.  

Напоследък късното майчинство се превърна в тенденция. Бихте ли последвали този пример?

Харесвам жените, които взимат решение да имат още деца и в по-късен период. Тогава човек знае какво прави. Имах колега, на когото миналата година се роди дете, жена му е над 40, той самият е под 50. Толкова се вълнуваше, че чак аз се развълнувах. Мисля, че е прекрасно да си смел и да решиш пак да се пуснеш по пързалката.

Как си представяте семейната идилия?

Не си я представям все още. Майка ми и баща ми обаче са ми показали какво е хубаво семейство, така че имам представа на теория.

Справяте ли се в кухнята? Обичате ли да готвите?

Обичам да готвя и да ми казват колко е вкусно, даже повече обичам второто. Готвя рядко, начинът ми на живот не ме предразполага да се развихрям в тази посока.
Какво мислите за пословицата „Човек без дом е като дърво без корени”? 
 

За много хора щастието не е свързано с определено място. За мен обаче е.

 



Публикувано във Вестник за дома /брой 29 - 2008/



Гласувай:
2


Вълнообразно


1. ckarlet - Много харесвам Лора Крумова!
08.06.2013 19:38
Много харесвам Лора Крумова!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1017116
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол