Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2019 00:28 - Жалба по вятърни мелници
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 2263 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Танцуваше край перките им вятър,
брашно се стелеше в очите ми смълчани
в измамното, небесно синьо лято.
И само аз не виждах, че са великани.
Извиваха сърцето и ръцете ми,
прекършваха гръбнака и дъха ми,
а аз ги милвах с нежност по лицето
и исках сляпо да им вярвам само.
Дървото стене във градината, когато
катерят клоните му грубите пети.
Препъва се и птицата, която
все още не умее да лети.
Върни ми мелниците и брашното, Господи,
а великаните за вятъра вържи!
Прати ги някъде да скубят троскот...
Прати ги някъде през девет планини!
Ръцете ми така да заздравеят -
да оплета най- силните криле,
най- здравите и жилави въжета-
бесилки за гигантски страхове!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Впечатли ме този стих,
16.03.2019 10:01
в който поезията не е само илюзорна мелница за вятъра, но смляно брашно за размисъл. :-)
Откровено ми харесаха и другите ти стихове Инди.
От вглеждане в себе си и в хейтъри в този блог, човек не забелязва това което би прочел :-)))
Искрени пролетни поздрави.
цитирай
2. indi - в който поезията не е само илюзорна ...
17.03.2019 12:45
lexparsy написа:
в който поезията не е само илюзорна мелница за вятъра, но смляно брашно за размисъл. :-)
Откровено ми харесаха и другите ти стихове Инди.
От вглеждане в себе си и в хейтъри в този блог, човек не забелязва това което би прочел :-)))
Искрени пролетни поздрави.



Благодаря ти за добрите думи! Дай Боже всекиму мелници, а не великани! :)
Сърдечни пролетни поздрави и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 958451
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5523
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол