Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2020 21:03 - Размисли
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3524 Коментари: 18 Гласове:
22

Последна промяна: 18.01.2020 00:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да, в последно време доста умувам ! Не ,че преди не съм си служил с най- силното оръжие, което имам

Имам любим анализатор на моите работи, с много имена е  и удивително, всички му подхождат!?  И аз съм автор на някои от тях, най подходсящото е Папагаловият Глиган, но  наскоро се сетих за едно име,  удивително съвпадащо му с ника. Рустам- RUSTAUD -  РЮСТО Каква съглсуваност

Този блогър си е внушил, че аз съм зависим от него  и от неговата оценка?????

Има в природата подобна зависимост,, примерно на по-глупавия от по-умния
Вероятно изхожда от такава позиция?
Дали е така, той, гонещ ият  вече  60 години ,се подвизава като учител в известното на последно място в Бургас училище,наречено " Автото"!  ? И там е учител по литература? Странно занимание за шофьори ?! Вместо да гледат в таблета маршрута, да спрягат времената и да умуват Ботев известен ли е в Европа или анонимен? Защото от тяхното мнение зависело  решението на казуса?!  
Няма да се връщаме на предишните му професии- шофьор, милиционер .....И ред други ,  не представляващи го в благоприятна светлина професии  За да запазим достоинството му, само с тази цел!

И се е заел да прави оценка на мен? От прима виста, доста непосилна задача за него, предвид разликата в какво ли не ? Не в негова полза !
Първо ,той защитавал ли е докторат?  Има ли си представа ,как става това преди близо30 години ? Че там ходатайства, наш човек,  син на ОК на БКП налример  ,не минават!  Напротив- вредят!

Получавал ли е благодарствени писма от водеши в страната производстав?  Придружени с предложенвия за работа в тях!?
Получавал ли е такива от чужбина, придружени с договор за подписване, със заплата ,на астрономическа стойност по- висока от средните наши тогава?

Виждал ли е писмо до Генерален директор на първото предприятиев у нас, придружено с коментар от директор на  известно в Европа предприятие, че прави услуга, единствено заради него?

Пише ,че съм бил фукльо ,едва ли не? Дори направо го пише!
На едно новогодишно събиране на изявени специалисти ме бяха пропуснали?  Аз и не ходех на тези събирания ,но този път се подразних от факта. Поисках среща с директора.  Той се изненада,не  бил причина, секретарката правела поканите. Веднага отидох при нея . Беше нова,  разтрепера се,не знаела ,че трябва да покани и мен?  В цялата си кореспонденция съм пишел само двете си имена , нищо друго /Това беше вярно/ И тя не знела ,че аз трябва да съм в списъка ?!В това време звънна директорът  и й нареди да включи и мен! Тя беше на път да се разплаче. Успокоих я, това не е важно за мен, не и се сърдя!
Е, това вписва ли се в характеристиката на фукльо,да не демонстрира постиженията си?

Та, въпросният,ако може с поне едно от изброените неща да  се похвали, нека да се занимава с мен, колкото и нескопосано да го прави!

Съжалявам, че се наложи по този начин да поставя РюстО на Място ,но след упоритите му, многогодишни напъни, да покаже мнимо превъзходство, не виждам друг!
За съжаление, отново!



Гласувай:
26


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Интересно!
17.01.2020 21:26
21:16 - kvg55
21:16 - donchevav
21:12 - vaquero
21:07 - kvg55

Знам от кого е плюса! Без да се допитвам!
Но от кого е минусът?
Ако не го е страх, да си каже, право на мнение е , все пак!
Ще го уважа, без сръдни! Може и аз да греша, човек съм!
цитирай
2. barin - Адаш. третият плюс е от мен. От из...
17.01.2020 21:28
Адаш. третият плюс е от мен. От изброените по-горе не вярвам някой да ти е поставил минус.
Поздрави!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
17.01.2020 21:42
Изобщо не се съмнявам в тебе
Не се съмнявам и в двамата евентуални извършители, споредстатистиката Нека ме опровергаят, ако , все пак, греша
Аз не съм регистриран във Фейсбук И сега разбрах, че мои мателриали се публикуват там, от автор с името Иван?
Този Иван не съм аз! Досещам се ,кой може да е и защо го прави!

Хубава вечер!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Да, "скромните" под...
17.01.2020 23:18
Да, "скромните" подсредственици не търпят чужди постижения, трябва да са над тях и показват това с минуси! Всички са посредствени, даже повече от тях!
Понеже не са и мъже, а женчовци, правят го и нелегално?
Зимата не е подходящ период за нелегална дейност! Виж, като пукне пролетта- тогава! Добронамерено им се казва!
цитирай
5. nedovolen - Напоследък само си седим и мислим. А ...
18.01.2020 06:23
Напоследък само си седим и мислим. А тези дни само си седим...
Мож пък минуса да е бил мой :)
То говедото си е говедо. Сложи му кофа ракия, ако не близне, значи е чистопородно.
:)))
цитирай
6. nedovolen - ПП
18.01.2020 06:25
Горния ми ком. може да се счете и като поздрав за Атанасов ден.
:)))
цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
18.01.2020 09:15
nedovolen написа:
Напоследък само си седим и мислим. А тези дни само си седим...
Мож пък минуса да е бил мой :)
То говедото си е говедо. Сложи му кофа ракия, ако не близне, значи е чистопородно.
:)))



Ти си истински приятел!
Развесели ме с ракията и с теста за говедото!
Да, зимата си отива с Атанасов ден Преди да е дошла!
Стават такива аномалии!

Неприятен ми е по същество горният, предизвикан постинг
Сега ,не живея, за да съм приятен на всички А и не мога да разбира ответна реакция И на мен много хора не ми са приятни Но в момента, когато разбера ,че съм минал границата ,преставам! Прекъсвам и връзките, не се натрапвам!
Този надмина всичко допустимо И това му е практика, да чете като дявола евангерието Както ми обясни една блогърка преди години, той търси изявени блогъри ,за да си избива комплексите Ами сам го доказва
Показва и нещо друго- немощ!
След като с няколко постинга не постигаш целта си, трябват ти стотици, следователно си некадърен
Това ли доказва с огромния брой постинги, тази ли му е целта ?Ако е тя, доказал е! Достатъчно, убедил ме е!Че е некадърен, дори в това за сериозните му постинги - също знам!
Бих махнал веднага постинга , не е в стила ми, противоречи на разбиранията ми, при извинение! Но знам ,че такива не се извиняват!? Подронва им авторитета, пада им рейтингът! Какъв рейтинг- друга тема!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. tonsun - leonleonovpom2 (hi) С удовол...
18.01.2020 10:56
leonleonovpom2 (hi)
С удоволствие чета постовете ти. Специално аз научавам от тях много неща.
Респект за знанията ти, уменията ти, професионалните ти постижения и чисто човешко отношение.
Този пост не ти е нужен. Да се издигаш в очите на слепите, да убеждаваш глухите... По-точно ..да накараш, този, който не иска да види, да прогледне; или този който не иска да чуе да прочуе... Изгубена кауза.
Чест и почитания! И приятен уикенд!(hi)
цитирай
9. leonleonovpom2 - Ето коментар на един истински специалист!
18.01.2020 14:02
Не мислещ се за такъв и естествено- никакъв!

29. milenavarbanova9 - Здравей,Иване,
09:42
Направил си истинско откритие с обяснението откъде всъщност произхожда serpent(serpente) в латинските езици.Да,кобилицата напомня профила на коня и думата "кобилица"би могла да произхожда от "кобила", но аз реших,че и двете понятия произхождат директно от "коб".Защо? Защото иначе кобилица можеше да се нарича и "коня", "конка" или нещо подобно ( за да избегнем "конница").Защо се нарича тъкмо "кобилица"?В текста съм се опитала да изясня произхода на кобилата,въпреки че изглежда фантастично. А за сърпа имаш пълни основания.
Бих искала да прочета статията на Диданов за кобилицата,но не разбрах къде да я намеря.Моля те,кажи ми.Сърдечен поздрав!

Няма какво да добавя , коментарът казва предостатъчно!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
18.01.2020 14:14
tonsun написа:
leonleonovpom2 (hi)
С удоволствие чета постовете ти. Специално аз научавам от тях много неща.
Респект за знанията ти, уменията ти, професионалните ти постижения и чисто човешко отношение.
Този пост не ти е нужен. Да се издигаш в очите на слепите, да убеждаваш глухите... По-точно ..да накараш, този, който не иска да види, да прогледне; или този който не иска да чуе да прочуе... Изгубена кауза.
Чест и почитания! И приятен уикенд!(hi)

----
Прав си напълно, аз знам ,че е ненужен Така е! Но искам да се освободя от ненужния товар,който са ми прехвърлили Това е един от начините!
Знам ,че в пробита стомна вода не се налива и не се носи!

Не съм търсил никакви награди Едно човешко, благодарствено писмо е било напълно достатъчно! Един италиански специалист на високо ниво, като разбра ,че може би най - важният продукт в медицината ни се произвежда по моя рецепта и контрол естествено, каза ,че такива хора в Италия са милионери! Е, това ми стига! По късно, вече директор, направи услуга на комбината- за сто хиляди евро! В придружителното писмо беше написал, че я прави заради мен!
Е, това беше върхът!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
11. zaw12929 - Много типиучно- атака от българи. . ...
18.01.2020 18:19
Много типиучно- атака от българи... кога ще спрем да се цапаме един друг!!
цитирай
12. vaquero - До 1. leonleonovpom2
18.01.2020 18:45
kvg55 не е гласувал.
vaquero - също.
Не съм съгласен с личните нападки между блогърите.
цитирай
13. leonleonovpom2 - здравей, Зав!
18.01.2020 20:04
zaw12929 написа:
Много типиучно- атака от българи... кога ще спрем да се цапаме един друг!!


Имаш право, типично Българско е!?
На подобно нещо любители са примитивни хора! Не интелигенти
Сблъсках се за пръв път с това, когато, по принуда, майка ми беше учителка на село Да ,там имах много приятели ,но и подобни злобари се появиха в живота ми
Мислех ,че е изкоренено, поне в интелектуална среда, но всяко стадо си има и мърша!

Хубава вечер!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
18.01.2020 20:14
12. vaquero - До 1. leonleonovpom2
18:45
kvg55 не е гласувал.
vaquero - също.
Не съм съгласен с личните нападки между блогърите.
цитирай

Изобщоне се исъмнявам във вас
Това еработа на професионален мошеник Знам ,влиза анонимно и активира фалшивпрофил Гласува и го дезактивира Не съм на ти с проблема, но ми прави впечатление, че минусите се появяват веднага след публикуване на постингаМинава ми нещо презума,но нямада мудам гласност


Не се притеснявайте,знам ,че не сте вие
Наскоро колега гласува с минус Е,обясни защо,прав е от негова гледна точка! Постъпи и достойно, въпреки,че изобщо не го подозирах Е, не му се сърдя! И аз греша Но криенето показва гузна съвест, подлост... Не уважавам такива хора!

Хубава вечер!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Разкарвай се оттук!
18.01.2020 22:46
21:15 - rustam
Всеки човек на твоето място,,дори с с елементарна интелигентност, би разбрал, че освен за извинение, няма за какво друго да идва в блога
цитирай
16. leonleonovpom2 - Селски идиот/ РюстО/, няма как да стане интелигентен!
19.01.2020 09:05
09:00 - rustam

Интелигентността не се пасе по селските ливади!
цитирай
17. nedovolen - Към ком. 10
19.01.2020 09:15
Да допълня към пробитата стомна.
В затворено шише вода не може да се налее.
Може само енергия, или да се ”излее”, но то е предмет на друга тема и методика.
:)))
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.01.2020 09:22
17. nedovolen - Към ком. 10
09:15
Да допълня към пробитата стомна.
В затворено шише вода не може да се налее.
Може само енергия, или да се ”излее”, но то е предмет на друга тема и методика.
:)))

Противоположностите си приличат! Хареса ми примерът ти!
Така е, на ограничения човек, няма как да се налее интелигентност! Той е , образно, затворено шише!

Хубав ден, Николай!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139762
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031